سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنکَبُوتِ       در حقیقت سست‏ترین خانه ‏ها همان خانه عنکبوت است
 
http://www.bso.ir/images/HomePages/Farhangi/Farhangi_2vljeh5.jpghttp://portal.javanan.ir/Document%20Library/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%D9%8A%D8%B1/%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%AA%20%D9%87%D8%A7/%D8%B1%D9%88%D8%B2%20%D9%82%D8%AF%D8%B3.jpg

امام خمینی(ره) روز قدس را پایه گذاری کرد تا مردم از حقوق اسلام دفاع کنند ولی از این مهم تر این بود که اسلام را به اتحاد برسونه .اتحادی که اگر سبب بشه بنابر آیه های قرآن اگر 20 نفر مسلمان باشند بر 200 نفر چیره می شوند و اگر 100 نفر باشند بر 1000 نفر پیروز می شوند. اتحادی که وقتی ایجاد شد ایران در زمان سلجوقی به قدرتمندترین حکومت تبدیل شد اتحادی که با رواج شیعه در زمان صفوی اتفاق افتاد باعث پیشرفت ایران در آن زمان شد اتحادی که با روی کار آمدن جمهوری اسلامی ایجاد شد عظیم ترین تحولات و پیشرفت ها را باعث شد حال به دورانی بر می گردیم که اتحاد نبود حکومت های متقارن آل بویه آل زیار و... بودند و همه ی این ها باعث انحطاط ایران قدرتمند شدند حال شما می خواهید بین مردم یکدست و یک پارچه ایران اسلامی تفرقه بیاندازید. نه این هدف نیست. شما طرفداری از موسوی و خاتمی و کروبی را بهانه کردید و اصل نظام را هدف گرفتید نه  اصل نظام بلکه اصل اسلام را هم هدف گرفته اید . آخه من دارم از روی دلسوزی این حرف را می زنم شما این آیه و اعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا را چه ترجمه می کنید که باز هم این تبلیغات را می کنید خدا در قرآن گفته به ریسمان محکم من(الهی) چنگ بزنید تمسک جویید ولی پراکنده و دوگانه نباشید همیشه امت واحد باشید. چرا امیرالمومنین(ع) در زمان خلافت ناحق ابوبکر سکوت کرد ؟ چرا بعد از خلیفه شدن حضرت علی(ع) اهل سنت را از بین نبرد در صورتی که قدرت بر این کار را داشت؟ همه ی این ها به خاطر این بود که این مرد عظیم و الگوی تمام شیعیان می دانست که دوگانگی فقط ضرر هست می دانست که اگر امت اسلام حالا چه به اسم ابوبکر و عمر و عثمان چه به اسم بنی امیه و بنی عباس یک پارچه باشد منافعی بیشتر از ضررهاشان دارد. آیا این طور نیست در قرآن ما را امه واحده معرفی می کند که شما بر ضد آن کار می کنید.
من می دانم شما قصد سوئی ندارید شما نه با اصل نظام و نه با اصل اسلام کار دارید ولی برای چی کاری را می کنید که ادامه کار منافقین و ضد نظام ها و اسرائیل و کفار باشد مگر نه این که شما مسلمان هستید پس به خاطر اسلام به خاطر فروع دینمون (تبری) نه به خاطر من نه به خاطر نظام نه به خاطر امام خمینی (ره)و آیت الله خامنه ای و دکتر احمدی نژاد و فقط و فقط به خاطر خدا یک دل و یک صدا در این راهپیمایی شرکت کنیم تا وظیفه دینی خودمون را انجام بدیم و همه باهم بگیم با وجود این که در داخل ایران ما کمی سوء تفاهم داریم ولی در برابر کفار یک صدا هستیم و با وحدت خودمون بینی استکبار را به خاک بمالیم و شعار بدیم:

مرگ بر اسرائیل

مرگ بر    آمریکا

امام خمینی(ره):        جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت.
 
 
منبع:حقایق را بیابید


  • کلمات کلیدی : روز قدس

  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : گروه پلاک
    ;