سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک روزنامه انگلیسی با اشاره به رای اعتماد مجلس به کابینه دهم نوشت: انتخاب وزیر دفاع ایران سیلی محکمی به اسرائیل بود.

به گزارش رجانیوز، روزنامه دیلی تلگراف در شماره امروز خود در گزارشی با همین عنوان نوشت: نمایندگان مجلس ایران 3 وزیر پیشنهادی محمود احمدی‌نژاد را رد کردند اما نتیجه رای گیری مجلس ضربه چندانی برای او نبود، چراکه مجلس در سال 2005، چهار تن از وزرای پیشنهادی او را رد کرد.

این روزنامه ادامه داد: در حال حاضر، رئیس جمهور ایران در وزارتخانه های حساسی چون نفت، دفاع، اطلاعات، کشور، اقتصاد و خارجه وزرای پیشنهادی خود را دارد.دیلی تلگراف با اشاره به تقویت موضع رئیس جمهور ایران افزود: احمدی‌نژاد در اثر این حمایت، توجه خود را به مسایل بین المللی معطوف کرد و گفت تهران برای مواجه شدن با تحریم های بیشتر آماده است و در برابر هیچ فشاری تسلیم نمی شود.

این روزنامه در ادامه به اتهامات مطرح درباره وزیر دفاع و نخستین وزیر زن در کابینه دولت اشاره کرده است. به نوشته این روزنامه، قانونگذاران ایران با اکثریت ارا به تایید احمد وحیدی به سمت وزیر دفاع این کشور رای دادند.

 



  • کلمات کلیدی :

  • سلام دوستان

    امیدوارم حالتون خوب باشه

    سحرگاه امروز پیامی رو تو بخش نظرات وبلاگم خواندم که باعث دلگرمی و خوشحالیم شد.شما هم بخوانید و قضاوت کنید:

     

    گروه هکران دانشجویی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه مالک اشتر در نظر دارد جهت مسدود کردن سایت هایی که ضد جنبش سبز هستند اقدام کند لذا هموطنان سبز هرگونه توهین به مهندس موسوی و جنبش سبز را به نشانی الکترونیکی ما اطلاع دهند........

    درود بر میر حسین منتخب بر حق مردم ایران


    این وبلاگ به زودی هک میشود تا درس عبرتی به دیکتاتوری ایران داده باشیم%

    ...............................................................
    پاسخ مدیر وبلاگ(علی عزیزی):

    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام

    از دیکتاتورهایی که همچون گرگ در لباس میش هستند و فقط ادعای دموکراسی می کنند کاری جز این بر نمی آید.وقتی توان مقابله منطقی از طریق گفتمان را ندارند در پی حذف مخالفان می افتند.ما محکم تر از این حرفها هستیم که با این تهدیدات و اقدامات ناجوانمردانه که فقط از همچون شمایی و رئیس دیکتاتورتان بر می آید جا بزنیم.ازتون ممنونم که بهم فهموندید که راهی رو که میرم راه مستقیم هستش و به درستی به میرحسین رای ندادم.این اولین باری نیست که وبلاگم هک می شود.اگر 10بار و حتی 100 بار هم هک شود من باز بر ارزشهایم استوارم.تا کور شود هر آنکه نتواند دید...

    مرگ بر دیکتاتور.......

    اللهم اهدنا الصراط المستقیم

    یاعلی

    ..............................................

    جواب نظر آقا محمد رو در ادامه مطلب بخونید



  • کلمات کلیدی :

  • شجریان که پیشتر در مخالفت با پخش اثارش از صداو سیما، با برخی رسانه های خارجی از جملهاستاد محمدرضا شجریان صدای امریکا مصاحبه می کرد اکنون با درخواست بی بی سی فارسی برای پشتیبانی مالی از کنسرت های خارج از کشورش مخالفت کرده است.

    به گزارش شبکه ایران، با آغاز دور جدید برگزاری کنسرت شجریان در اروپا، برخی از محافل ضدنظام در صدد سوءاستفاده از وی برآمده‌اند. او که پیشتر برخی از انتقاداتش نسبت به برخی از مسائل در ایران را با برخی رسانه های خارجی مانند صدای آمریکا در میان گذاشته بود، اکنون دست رد به سینه بی بی سی فارسی زده است.

    بی بی سی فارسی پیشنهاد حمایت مالی از دور جدید کنسرتهای شجریان را به وی داده است. دور جدید برگزاری این کنسرت‌ها در حالی با همراهی گروه دوازده نفره «شهناز» در چند کشور اروپایی برگزار می‌شود که برخی از اسپانسرهای پیشین وی، حاضر به همراهی با وی نشده بودند.در این میان شبکه خبری «BBC» فارسی که عملکرد تفرقه‌افکنانه‌اش در جریان التهابات اخیر تهران مشهود بود، در جریان این مسافرت اخیر نیز خواستار پشتیبانی مالی از اجرای کنسرت استاد شجریان در لندن شده بود که با مخالفت وی و گروه نوا روبه‌رو شده است.

    در روزهای گذشته نیز که شجریان به آلمان رفته، باز خبر مصاحبه او با یک خبرگزاری‎ آلمانی منتشر شد که سایت دل آواز این موضوع را تکذیب کرد.



  • کلمات کلیدی : استاد شجریان-«BBC» فارسی

  • کیهان:آخرین وزیر اطلاعات و جهانگردی رژیم پهلوی از اقدامات ضد انقلابی موسوی و کروبی پشتیبانی کرد اما گفت ما آنها را به عنوان رهبران جنبش نمی شناسیم.

    داریوش همایون در گفت وگو با سایت ضد انقلابی شهرگان اظهار داشت: در حوادث اخیر، اول گفتمان و مبارزه است، بعد رهبری آن. موسوی که اصلاً این چیزها سرش نمی شد. برای من مثل یک دایناسور بود ولی حالا دیگر چنین نیست، یا مثلا کروبی با آن مسائلش. ولی اصلاً این مسائل مهم نیست. الان موسوی و کروبی برای این که جلوی حکومت بایستند، به مردم متوسل می شوند. آنها سمبل هستند، نمادهای مبارزه هستند نه رهبران آن.

    این عنصر سلطنت طلب اضافه کرد: پیش از انتخابات ما یک اعلامیه دادیم که کاری به انتخابات نداریم اما پشتیبان جنبش هستیم. موضوع جنبش مهمتر از انتخابات است و فقط رأی دادن نیست. اگر موسوی و کروبی نمایندگان این مبارزه هستند و ما پشتیبان جنبش هستیم، پشتیبانی ما شامل موسوی و کروبی هم می شود.

    این سلطنت طلب بد نام گفت: ما خیلی خوشحال هستیم که موسوی و کروبی ایستاده اند در میدان و مثل خاتمی نرفتند دنبال کارشان. و پشتیبانی می کنیم از آنها. ولی این که بگوییم موسوی و کروبی رهبران ما هستند، به هیچ وجه چنین چیزی را نمی پذیریم.

    داریوش همایون همچنین خواستار پذیرش چندصدایی از سوی طیف های ضد انقلاب شد و گفت: مسئله الان نه پادشاهی است، نه پهلوی یا غیرپهلوی. مسئله الان این است که ولایت فقیه شکسته شود. الان به هیچ وجه دستور کار ما در حزب مشروطه این نیست که برای یک حکومت سلطنتی مبارزه کنیم. ما فقط پشتیبان مبارزه در داخل ایران هستیم.

    داریوش همایون از جمله عناصر مذبذبی است که پس از عضویت در احزاب «پان ایرانیسم، ملت ایران و سوسکا» به استخدام سفارت آمریکا درآمد و به خاطر خوش خدمتی هایش به رژیم منفور پهلوی، به قائم مقامی حزب رستاخیز رسید. وی داماد سپهبد زاهدی است و در کابینه جمشید آموزگار به وزارت اطلاعات و جهانگردی منصوب شد. همایون همچنین سردبیری روزنامه صهیونیستی آیندگان را به عهده داشت. از وی به عنوان نویسنده مقاله اهانت آمیز «ایران و استعمار سرخ و سیاه» در روزنامه اطلاعات(17 دی 56) علیه حضرت امام خمینی که منجر به قیام 19 دی قم شد و آتش انقلاب اسلامی را شعله ور ساخت، یاد می شود. ذوق زدگی چنین عنصر فاسدی از اقدامات و تحرکات چند ماه اخیر موسوی و کروبی، عبرت آموز به نظر می رسد.

    گفتنی است سایت شهرگان به مدیریت خسرو شمیرانی که با همایون مصاحبه کرده، همان سایتی است که به «باستانی» سردبیر سایت جمهوریت(وابسته به مهدی هاشمی و دانشگاه آزاد) به خاطر همکاری مستمرش ماهانه 400 دلار پرداخت می کرد.



  • کلمات کلیدی : کروبی-مهدی هاشمی

  • این رسانه با عنوان این مطلب که "عدالت بزرگان حوزوی دلیل بر عصمت سیاسی آن‌ها نیست"، همزمان با وارد ساختن غیرمستقیم اتهاماتی به علما و مراجع عظام تقلید، مدعی شده است که آنان با سکوت خود جامعه را دچار ابهام کرده‌اند.

    به گزارش شبکه ایران، حامیان رسانه‌ای کاندیدای شکست خورده انتخابات، در فاز جدید جریان‌سازی خبری خود به "اتهام زنی" علیه علما و مراجع روی آورده‌اند.

    این رسانه ها که پیش از این و در ماه‌های منتهی به انتخابات مواضع علما را به مخالفت و نارضایتی از دولت تعبیر می‌کردند و بر اساس آن مدعی "شکاف دولت با علما" می‌شدند، اکنون که موضع علما عظام تقلید و مراجع را باب میل خود نمی‌بینند، به "اتهام‌زنی" و "تعیین تکلیف" برای آنان روی آورده‌اند.

    این جریان سازی خبری را سایت وابسته به یکی از آقازاده‌ها کلید زده است.

    این سایت که اخیرا نمایندگان مجلس را به دریافت رشوه متهم کرده است، در یادداشتی با عنوان "سکوت علما پس از انتخابات نشانه چیست؟"، فعالیت‎های سیاسی طلاب، روحانیون میانی، مراجع و علماء را در سال‌های اولیه انقلاب و با دوره کنونی مقایسه کرده و در پایان چنین نتیجه گرفته که علما و مراجع به جای رسیدن به بلوغ، دچار نزول شده‌اند.

    این رسانه با عنوان این مطلب که "عدالت بزرگان حوزوی دلیل بر عصمت سیاسی آن‌ها نیست"، همزمان با وارد ساختن غیرمستقیم اتهاماتی به علما و مراجع عظام تقلید، مدعی شده است که آنان با سکوت خود جامعه را دچار ابهام کرده‌اند.

    "شائبه سازی برای بسیاری از مردم"، " بی توجهی"، "کم توجهی" و "افت ضربان قلب سیاسی" از جمله اتهاماتی است که تلویحا و آشکارا از سوی این سایت وابسته به یکی از آقازاده‌ها، نثار مراجع و علمای حوزه شده است: "دلیل سکوت کثیری از بزرگان حوزوی هر چه هست، هم اکنون برای بسیاری از مردم ایجاد شائبه کرده است. سکوت، یک فعل ذوالوجهین بوده و بنا بر نظر شیخ انصاری اعم از رضاست. این سکوت از سویی نشان از موضعی سیاسی، اما گاهی نشان از بی توجهی- کم توجهی و یا افت ضربان قلب سیاسی حوزه ممکن است به نظر برسد."

    این سایت در پایان هدف مطلب مذکور را به صراحت بیان و عنوان کرده که "غرض از این نوشتار یادآوری این "شبهه" و وجود "ابهام" در اذهان برخی از مردم نسبت به بزرگان قوم است".

    این در حالی است که آگاهی و اطلاع مردم درباره نقش و عملکرد برخی شخصیت‌های مطرح سیاسی که "بزرگان قوم" نامیده شده‌اند، بویژه در جریان مناظره‌های تلویزیونی و افشاگری‌های اخیر بشدت افزایش یافته و توده مردم معتقدند که با آنان همانند نامحرم برخورد نمی‌شود.

    بخش پایانی مطلب سایت مذکور نیز تعجب برانگیز است چرا که تلویحا علما و مراجع را تهدید به موضع‌‌گیری کرده است: در صورتی که علت سکوت حوزه به شوک سیاسی جامعه پاسخی صریح نیابد، نمی‌توان انتظار داشت تحلیل‌گران و ناظران سیاسی از کنار آن به سادگی بگذرند. مطمئنا هر یک از آنان برای این سکوت معنایی فرض نموده که چه بسا موجب تفسیرهایی بدخواهانه و باعث انحراف واقیعت‌ها شود."

    اما "اتهام زنی" و "تعیین تکلیف" رسانه های حامی میرحسین برای مراجع، در شرایطی صورت می‌گیرد که این رسانه‌ها در ایام پس از انتخابات در پاسخ به مطلب یک خبرگزاری دولتی مدعی شدند که این رسانه برای مراجع تکلیف تعیین کرده است.

    علاوه بر این حامیان موسوی از یوسف صانعی و حسینعلی منتظری که در جریان آشوب‌های و دادگاه‌های اخیر به حمایت مستمر از متهمان و آشوب‌طلبان پرداختند، به عنوان مرجع تقلید یاد می‌کنند، حال اینکه اینکه مطالبی مانند نوشته مذکور نشان از جایگاه و شان نازل این دو روحانی در میان علما دارد.

    و نکته پایانی اینکه مطب مورد اشاره و نمونه‌های آن در حالی در خروجی سایت‌های حامی موسوی می‌نشینند که ‌مراجع و بزرگان حوزه در هفته‌های گذشته مواضع روشن و متعددی در قبال مسائل سیاسی اخیر داشته‌اند اما آن‌گونه که به نظر می‌آید منظور ‌این سایت‌ها از "سکوت علما" این است که بزرگان حوزه مواضع مطلوب آن‌ها را اتخاذ نمی‌کنند.



  • کلمات کلیدی : میرحسین-مراجع تقلید-اتهام

  • عضو هیات علمی موسسه آموزشی_پژوهشی امام خمینی(ره) قم تاکید کرد: آقایان هاشمی رفسنجانی و جاسبی اگر علاقه ای به وقف عبدالله جاسبیدارند از اموال خود شروع کنند.حجت الاسلام "قاسم روانبخش" در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه طرح مساله وقف دانشگاه آزاد مساله انحرافی است گفت: هر کسی خصوصا اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد می داند که اموال عمومی را نمی توان وقف کرد و این مساله بسیار خنده آور است زیرا وقف تنها بر اموال شخصی افراد صورت می گیرد.

    دبیر سیاسی نشریه پرتو سخن با اشاره به اینکه اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد با انتساب غلط کسب اجازه به رهبر معظم انقلاب دروغی بزرگ را مطرح کردند گفت: آنان خود می دانند رهبر معظم انقلاب این مساله را تکذیب می کنند ولی باز هم مبادرت به بیان این مساله می کنند.

    وی اظهار داشت: انگیزه این آقایان از بیان این مطالب بدیهی و روشن است و بیان این مسائل از حیله های سیاسی آنان است.

    وی افزود: بیان این مساله و همچنین مسائلی همانند صحبت های کروبی نوعی منحرف کردن اذهان عمومی می باشد.

    روانبخش اظهار داشت: آنان از یک سو نیز می خواهند بر اغتشاشات اخیر سرپوش بگذارند و اذهان عمومی را منحرف کنند.

    وی با اشاره به اینکه ماجرای وقف نوعی حرکت انحرافی است، اظهار داشت: با این افراد به علت انتساب دروغ به رهبر معظم انقلاب باید برخورد جدی صورت گیرد.

    روانبخش تاکید کرد: آقایان هاشمی رفسنجانی و جاسبی اگر علاقه ای به وقف دارند از اموال خود شروع کنند.

    وی با اشاره به اینکه اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد بیایند و اموال خود را وقف کنند گفت: این افراد که اینقدر علاقه مند به وقف هستند اجازه دهند که از این پس سازمان اوقاف، هیات امنای دانشگاه آزاد را انتخاب کند و بگذارند اموال آنان نیز به صورت کامل شمارش شود.

    هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه ای اعلام کرد اموال و دارایی های این دانشگاه با اجازه رهبر معظم انقلاب وقف شده است ،این ادعا در حالی صورت گرفته که یک منبع آگاه در دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام کرد که موافقتی از ناحیه رهبری در خصوص وقف اموال دانشگاه آزاد اسلامی اعلام نشده است.

    اکبر هاشمی رفسنجانی"،"عبدالله جاسبی"، میر حسین موسوی"،"عبدالکریم موسوی اردبیلی"،سید حسن خمینی"،ابراهیم حسن حبیبی"،محسن قمی"،"علی اکبر ولایتی" و وحید میرزاده اعضای هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی را تشکیل می دهند.

     



  • کلمات کلیدی : جاسبی-وقف اموال-دانشگاه آزاد اسلامی

  • جوان:چندی پیش سایت‌های اینترنتی به نقل از برخی روانپزشکان ادعا کرده بودند که آقای کروبی از مدت‌ها قبل دچار اختلال حواس شده است.

    به رغم اختلاف نظر سیاسی روزنامه جوان با آقای کروبی، ‌ مسؤولان روزنامه اجازه درج چنین خبری را ندادند. استدلال هم این بود که گرچه بیانیه‌های آقای کروبی را دیگران می‌نویسند و حداکثر توان ایشان همان است که در مناظره‌های تلویزیونی مقابل چشم میلیون‌ها ایرانی به نمایش گذاشته شد، ‌ اما این ضعف بیان و قلم به معنای صحت ادعای سایت‌های مذکور نیست.

    اما از روز گذشته که بیانیه آقای کروبی خطاب به آیت‌الله منتظری و تشکر از اعلام حمایت او منتشر شد، ‌ این شبهه به وجود آمده که خدای ناکرده شیخ سابق اصلاحات دچار مشکلی شده است. چون همین 20 روز پیش بود که بعد از اظهارات آیت‌الله سید احمد خاتمی در نقد ادعاهای کروبی پیرامون بازداشت‌شدگان، ‌ آقای کروبی به جای ارائه پاسخ منطقی، ‌ آیت‌الله خاتمی را با این حربه سیاسی مورد حمله قرار داد که او شاگرد آیت‌الله منتظری بوده و در صف اول درس وی حاضر می‌شده است.

    البته سید احمد خاتمی به این ادعا پاسخ داد و تأکید‌ کرد که او زمانی در درس منتظری شرکت می‌کرده که قائم مقام رهبری و در چارچوب نظام بوده است و شش ماه قبل از عزل آقای منتظری زمانی که در جریان اختلافات نامبرده با امام (ره) قرار گرفته، ‌ دیگر در درس او حاضر نشده است. نکته قابل تامل ماجرا این است آقای کروبی که حدود 20 روز قبل، ‌ حضور در درس منتظری (هنگام قائم‌مقامی رهبری) را به عنوان یک گناه کبیره و نقطه ضعف سیاسی برای سید احمد خاتمی مطرح نمود، ‌ چگونه اکنون خود به آقای منتظری (20 سال بعد از عزل وی و در مقطعی که او صراحتاً از امام(ره) و ولایت فقیه عبور نموده و رسماً به اردوگاه مخالفان نظام پیوسته است) نامه می‌نویسد و ‌از تفقد و حمایت او نسبت به خویش، ‌ تقدیر و تشکر می‌کند؟ چگونه شرکت سید احمد خاتمی در درس منتظری به هنگام حضور او در جایگاه قائم مقامی رهبری، ‌ جرم و بزه سیاسی است اما حمایت آقای منتظری عزل شده و قرار گرفته در صف مخالفان نظام از کروبی عین صلاح و شایسته تقدیر و تشکر است؟ به نظر می‌رسد این تناقض بزرگ که در عرض 20روز از جناب آقای کروبی صادر شده، ‌ اگر خدای ناکرده ناشی از نفاق سیاسی نباشد، ‌ ممکن است دلایل دیگری داشته باشد که در آن صورت جز دعا برای ایشان چاره دیگری نیست.

     



  • کلمات کلیدی : کروبی-روانی-تقلب

  • <      1   2      
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : گروه پلاک
    ;