سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کوالالامپور - رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به 18 عضو پیشنهادی دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری در رسانه های جنوب شرق آسیا بازتاب گسترده ای داشت و بیشتر این رسانه ها بر این نکته تاکید داشتند که احمدی نژاد علیرغم پیش بینی برخی توانست برای بیشتر اعضای کابینه رای اعتماد بگیرد. به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از رسانه ها و مطبوعات این منطقه، این رسانه ها در لابلای اخبار و گزارش های خود به طور وسیعی به این موضوع پرداخته اند که با وجود پیش بینی های قبلی مبنی بر عدم رای اعتماد به تعداد زیادی از وزرای پیشنهادی رئیس جمهور، نمایندگان مجلس به بیشتر وزرای پیشنهادی وی رای اعتماد دادند.
بنا به این گزارش، روزنامه استار چاپ مالزی در این خصوص نوشت: مجلس شورای اسلامی ایران بالاخره به بیشتر وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به ویژه آنهایی که بیشتر مورد انتقاد قرار داشتند، از جمله وزیر کشور و وزیر نفت رای اعتماد داد.
روزنامه نیواستریتز تایمز نیز در خبری مشابه به موضوع رای اعتماد بالای مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی دفاع پرداخته و می نویسد: سردار وحیدی، که ادعا شده از سوی دادگاه آراژانتین تحت تعقیب می باشد، با کسب 227 رای مثبت، بیشترین رای اعتماد نمایندگان مجلس را از آن خود کرد.
روزنامه کمپاس و سواراکایا اندونزی نیز هر دو در خبر مشابهی حضور یک وزیر زن در کابینه را در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه دانسته و به تحلیل این موضوع پرداختند...


  • کلمات کلیدی :

  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : گروه پلاک
    ;