سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شجریان که پیشتر در مخالفت با پخش اثارش از صداو سیما، با برخی رسانه های خارجی از جملهاستاد محمدرضا شجریان صدای امریکا مصاحبه می کرد اکنون با درخواست بی بی سی فارسی برای پشتیبانی مالی از کنسرت های خارج از کشورش مخالفت کرده است.

به گزارش شبکه ایران، با آغاز دور جدید برگزاری کنسرت شجریان در اروپا، برخی از محافل ضدنظام در صدد سوءاستفاده از وی برآمده‌اند. او که پیشتر برخی از انتقاداتش نسبت به برخی از مسائل در ایران را با برخی رسانه های خارجی مانند صدای آمریکا در میان گذاشته بود، اکنون دست رد به سینه بی بی سی فارسی زده است.

بی بی سی فارسی پیشنهاد حمایت مالی از دور جدید کنسرتهای شجریان را به وی داده است. دور جدید برگزاری این کنسرت‌ها در حالی با همراهی گروه دوازده نفره «شهناز» در چند کشور اروپایی برگزار می‌شود که برخی از اسپانسرهای پیشین وی، حاضر به همراهی با وی نشده بودند.در این میان شبکه خبری «BBC» فارسی که عملکرد تفرقه‌افکنانه‌اش در جریان التهابات اخیر تهران مشهود بود، در جریان این مسافرت اخیر نیز خواستار پشتیبانی مالی از اجرای کنسرت استاد شجریان در لندن شده بود که با مخالفت وی و گروه نوا روبه‌رو شده است.

در روزهای گذشته نیز که شجریان به آلمان رفته، باز خبر مصاحبه او با یک خبرگزاری‎ آلمانی منتشر شد که سایت دل آواز این موضوع را تکذیب کرد.

 



  • کلمات کلیدی :

  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : گروه پلاک
    ;